Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Café deluxe

Av Pontus - 20 juli 2013 01:57

Detta blir mitt första fylle inlägg! Det gör iofs inte så mycket eftersom att inte så många läser min blogg. Jag har iaf haft en väldigt bra dag då jag hunnit med mycket. Jag har skrivit brev till Anna, ett brev som jag hoppas hon gillar. Jag har varit på bio! Jag kollade på Känn ingen sorg, som är baserad på Håkan Hellströms låtar. En sjukt bra film om man kan Håkans låtar. Många gånger önskar jag att jag själv upplevt samma händelser som Håkan har gjort eller att man åtminstone kunde spela gitarr :P Jag gick på filmen tillsammans med Jesper, han är alltid positiv så han tyckte att filmen var väldigt bra han också vilket var tur. Efter att ha sett flmer som denna och Stockholm Boggie så vill man bara flytta till sveriges storstäder Göteborg och Stockholm. Skulle jag bo i Stockholm så skulle jag hänga på söder. På långholmens klippor och bada under västerbron. Det är så mycket mäktigare att hoppa ifrån västerbron än ifrån evedals hopptorn i Växjö. Så skulle man skaffa flickvän och boende i Sverige så vore det häftigt att testa på det livet. Efter bion så gick vi till deluxe. Det är ett sånt ställe som man måste lära känna lite. Deluxe är ett ställe som kräver lite stil. Med stil menar jag absolut ingen stureplans stil utan en egen stil. Har man sin egen stil så passar man in där. Därför beundrare jag min syster lite smått i smyg för att hon har sin egen stil och hon kan deluxe bättre än någon annan. Det blev en väldigt bra kväll med en ny enkel shott ramsa som alla borde lära sig. Se och lär av Håkan!

Vad heter skeppet?

Vasa!

Hur sjönk det?

Botten upp!


Inatt tänker jag på Per Sjögren och Daniel Claesson som bidrog till halv två bastun i lindvallen. Ska jag vara ärlig så fällde jag även nu en tår när jag nämnde deras namn även om klockan är närmare halv tre!


Känn ingen sorg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pontus - 24 april 2014 13:59

Jag känner mig som fjorton år igen när jag frågar mig själv, Hur vet man om man är kär? Finns det några speciella regler och exakta beteenden som kännetecknar att man är kär. Om man drömmer om en person, om man minns dess lukt, skratt och hur personn...

Av Pontus - 11 februari 2014 19:19

Mycket har hänt under tiden som jag verkligen inte har haft något sug efter att skriva. Det har varit ett jullov vilket känns väldigt långt bort nu, men redan då så hände det grejer. Årets julafton var verklig som den alltid har varit, inget märkvärd...

Av Pontus - 13 december 2013 22:00


Min klasskompis som verkligen förstår Håkan Hellström som jag gör!     ...

Av Pontus - 13 december 2013 21:59

Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!Det här har växt i migÅh, så länge nuRegnmoln brukade jaga migOch nu jagar jag morgonen längs avenyerDu var full och jag var fullI aprilsolenDu är den sortens flicka jag gillarFör du är tom och jag är tomOch ho...

Av Pontus - 13 december 2013 21:18

Blogga regelbundet är väl inte min stil antar jag. Jag har liksom inte haft något sug efter att skriva ut det jag känner. Men jag känner mycket, jag kan lyssna på Håkans låtar en hel dag utan att tröttna. Det är helt otroligt så texterna gräver sig d...

Ovido - Quiz & Flashcards