Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

Håkan hit och Håkan dit

Av Pontus - 16 juli 2013 23:21

Att blogga är något som aldrig riktigt har varit något för mig, jag har hållit mycket för mig själv men haft mycket att tänka på. Under studentveckan var det EXTREMT mycket att tänka på men det tillhör de förflutna och det är inget jag kommer att skriva om här. Istället skriver jag om nuet och framtiden. Därför att just nu har jag väldigt mycket planerat och det är lösenord hit och lösenord dit. Fixade idag ett nytt Mobild Bank ID för att kunna betala mina räkningar i framtiden. Dessutom har jag fått ett nytt lösenord så jag har kunnat söka lägenheter i Falun som jag dessutom redan fått svar på. Till slutet av sommaren "vilket känns mycket snart" kommer jag flytta ihop med en helt random person som jag till 99,9% chans aldrig har träffat innan. Vi kommer att bo i en trea tillsammans i Falun så det är mycket som ska ordnas till den nu.


Kommande veckor är det mycket inplanerat. Imon åker jag till Öland för att på torsdag uppleva en sjukt känsloladdad konsert med Håkan Hellström i slottsruinen. På fredag blir det Håkan Hellström på Bio med min gode gamle klasskamrat Jesper Wendel, ska bli sjukt trevligt! På lördag ska jag få se ID10B part 2 " med några gamla klassskamrater, då träffar jag dessutom min fina brevvän Anna som numera bor i Oslo, längar! På söndag morgon åker jag och mina päron på en semestervecka till Bornholm. Många kanske tycker att det låter tattigt att åka till Bornholm på semester, men det gör inte jag. Jag tror att det kommer bli väldigt mysigt för att hotellet har gratis Wifi och päronen betalar ju resan så jag kommer leva livet. När jag kommer hem ifrån Bornholm väntar ett par dagars oplanerade händelser i Växjö innan jag beger mig mot Oslo med mina nya kärlekar. Jag ser fram emot att bemöta staden Oslo men framför allt att bemöta Anna och Dante som har flyttat dit för att jobba. 


Efter besöket i Oslo kommer mycket handla om Falun. Det känns som att arbetet med en ny bostad just har tagit vid och att det är väldigt mycket arbete kvar innan pyramiden är klar. Men det är väldigt spännande och just nu skiter jag fullständigt i att jag inte kan göra de jag älskar mest av allt. 

Run For Fun! 

 
 
Ingen bild

brevvän

18 juli 2013 22:48

Kommer bli svinbra allting :)

Pontus

22 juli 2013 09:34

Vi får hoppas det iaf! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pontus - 24 april 2014 13:59

Jag känner mig som fjorton år igen när jag frågar mig själv, Hur vet man om man är kär? Finns det några speciella regler och exakta beteenden som kännetecknar att man är kär. Om man drömmer om en person, om man minns dess lukt, skratt och hur personn...

Av Pontus - 11 februari 2014 19:19

Mycket har hänt under tiden som jag verkligen inte har haft något sug efter att skriva. Det har varit ett jullov vilket känns väldigt långt bort nu, men redan då så hände det grejer. Årets julafton var verklig som den alltid har varit, inget märkvärd...

Av Pontus - 13 december 2013 22:00


Min klasskompis som verkligen förstår Håkan Hellström som jag gör!     ...

Av Pontus - 13 december 2013 21:59

Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!Det här har växt i migÅh, så länge nuRegnmoln brukade jaga migOch nu jagar jag morgonen längs avenyerDu var full och jag var fullI aprilsolenDu är den sortens flicka jag gillarFör du är tom och jag är tomOch ho...

Av Pontus - 13 december 2013 21:18

Blogga regelbundet är väl inte min stil antar jag. Jag har liksom inte haft något sug efter att skriva ut det jag känner. Men jag känner mycket, jag kan lyssna på Håkans låtar en hel dag utan att tröttna. Det är helt otroligt så texterna gräver sig d...

Ovido - Quiz & Flashcards