Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Spotify

Av Pontus - 11 juli 2013 13:15

Jag funderar verkligen på att upgradera mitt Spotify till premium. Just nu har jag ett gratis med massa reklam och efter två dagars nötande av musik så tar tiden slut. På mobilen snor jag åt mig min kompis inloggning men tvingas sluta lyssna när det blir upptaget. Genom att lyssna på mycket skön musik kan man skapa sig en egen stil. Jag har kompisar som jag verkligen ser upp till på grund av deras intresse för musik och musikstil. Därför vill jag också ha obegrensad tillgång till musik, för att skapa en stil genom min musik. Jag vill kunna spela låtar en hel dag på datorn utan att musiken dör efter frukosten som den just gjorde. Satt och lyssnade igenom Frank Oceans låtar för att bredda min stil, men då efter några låtar märker jag att det blivit tyst. Att tvingas ta till Youtubekanaler för att lyssna på musik känns jäävligt B men vad gör man inte för musiken. Dessutom på tal om musik så borde man kanske gå på fler festivaler och konserter. Det är två musik evenemang den senaste månaden som jag ångrar nått så in i att jag inte åkte på, men vafan, det är lätt att säga nu i efterhand. Nä jag måste skaffa Premium inom en snar framtid, det skulle göra livet bättre helt enkelt.

Så gott folk! Lyssna på mer musik, det förlänger era liv! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pontus - 24 april 2014 13:59

Jag känner mig som fjorton år igen när jag frågar mig själv, Hur vet man om man är kär? Finns det några speciella regler och exakta beteenden som kännetecknar att man är kär. Om man drömmer om en person, om man minns dess lukt, skratt och hur personn...

Av Pontus - 11 februari 2014 19:19

Mycket har hänt under tiden som jag verkligen inte har haft något sug efter att skriva. Det har varit ett jullov vilket känns väldigt långt bort nu, men redan då så hände det grejer. Årets julafton var verklig som den alltid har varit, inget märkvärd...

Av Pontus - 13 december 2013 22:00


Min klasskompis som verkligen förstår Håkan Hellström som jag gör!     ...

Av Pontus - 13 december 2013 21:59

Öppna dina trötta ögon och släpp ut det!Det här har växt i migÅh, så länge nuRegnmoln brukade jaga migOch nu jagar jag morgonen längs avenyerDu var full och jag var fullI aprilsolenDu är den sortens flicka jag gillarFör du är tom och jag är tomOch ho...

Av Pontus - 13 december 2013 21:18

Blogga regelbundet är väl inte min stil antar jag. Jag har liksom inte haft något sug efter att skriva ut det jag känner. Men jag känner mycket, jag kan lyssna på Håkans låtar en hel dag utan att tröttna. Det är helt otroligt så texterna gräver sig d...

Ovido - Quiz & Flashcards